از هر دری سخنی

مسائل اجتماعی

از هر دری سخنی

مسائل اجتماعی

عکسهای از باکو

    

 

مهندسین معمار کره ای قصد دارند که دو آسمان خراش را در شهر باکو کشور آذربایجان بسازند.

دو آسمان خراش در پایتخت باکو و با دید به دریاچه خزر ساخته می شوند. یکی از آنها خلیج کامل ماه (Full Moon Bay) و دیگری هلال و خزر پلاس (Crescent and Caspain Plus) نام گذاری شده اند. این دو در دو طرف خلیج ساخته می شوند که مانند نشان گر دروازه خلیج نمایان خواهند شد. تصاویر این دو آسمان خراش واقعاً زیباست 

 

من جداْ واسه مهندسای خودمون متاسفم.چرا ما نباید یکی از اینها رو بسازیم.به نظر من ما که هیچی از مهندسین کره ای کم نداریم

 

 

 

 

 آسمان خراش

 

 آسمان خراش

 

  آسمان خراش ماهی شکل  

 

 

 

 

شب در باکو

 

 

 

 

 

  میدان آزادی باکو

 

 

 

 

 

 

متروی باکو

تولدامام رضا (ع ) بر همه شما مبارک

 

   

آقا شکسته بال خیالم کجا روم

بی اشک و چشم و مال و منالم کجا روم
رویم خجل نه کاسه گندم نه آبرو
دل در خیال راه وصالم کجا روم
ای آسمان هشتم چشمان بی ریا
عمری فقیر اشک زلالم کجا روم
من بی حضور چشم تو غم را خریده ام
از نسل رود های زوالم کجا روم
من در خیال چشم تو آقا شناورم
در پیچ و تاب کسب کمالم کجا روم
باشد همین نذر نگاهم طبیب دل
کی می دهی جواب سوالم کجا روم  

ایده جدید

 

با این اوضاع تورم و مصرف بنزین، صنف محترم خودرو ساز باید به فکر استفاده از ایده های جدید باشند. بنده به سهم خودم پیشنهاد می کنم از همینک به فکر توسعه حیوانات بارکش مثل الاغ، قاطر و اسب باشند و سالن های تولید را با استخدام دامپروران داخلی و خارجی به تولید دام های باربر اختصاص دهند.
با این حساب حتی می توان از همینک شروع به پیش فروش و ثبت نام این خودرو های بی نیاز از بنزین اقدام کرد.