از هر دری سخنی

مسائل اجتماعی

از هر دری سخنی

مسائل اجتماعی

حساب پی پال

PayPal که در آدرس اینترنتی https://www.paypal.com قابل دسترس است یک سیستم پرداخت آنلاین است که در سال 1998 تأسیس شد، مقر این شرکت در ایالات متحده آمریکا است. سرورهای PayPal در شهر Omaha در ایالت Nebraska در آمریکا  و در دفتر مرکزی بین المللی آن در ایرلند قرار دارند.
استفاده از این حساب تا سال 2001 مشکلی برای ایرانی ها نداشت ولی بعدها اولین حسابی که برای ایرانی ها ممنوع شد پی پال بود که پس از آن ایگولد نیز در سال 2006 اقدام به بلوک کردن حسابهای ایرانی نمود.
در سال 2002  شرکت اینترنتی eBay که مدیر آن شخص ایرانی به نام پیر امیدیاراست امتیاز آن را خرید و سیستم پرداخت حراجی خود را به  وسیله  PayPal گشترش داد به طوری که تبدیل به یکی از حسابهای معتبر جهان گردید که در مدت کوتاهی توانست مانند حساب ایگولد خود را فراگیر کند. اکنون قسمت عمده ای از اجنای سایت ebay  به وسیله پی پال در سراسر جهان خرید و فروش می شود." پیر امیدیار از یک پدر ایرانی و یک مادر فرانسوی در پاریس متولد شد. بعد به اتفاق خاانواده به آمریکا رفتند. 10 سال پیش شرکت   ebay را تاسیس کرد و مدتی بعد هم شرکت پی پال را خریداری کرد".

PayPal اکنون با داشتن بیش از 123 میلیون کاربر در جهان، بزرگترین و معتبرترین سیستم پرداخت آنلاین می باشد و هم اکنون با 7 میلیارد دلار سرمایه جزو ثروتمند ترین های جهان به حساب می رود و او هم همانند بیل گیتس موسسه ی خیریه دارد.

برای افتتاح حساب PayPal باید یک ایمیل و یک حساب بانکی یا یک کارت اعتباری به نام خودتان داشته باشید.

  PayPal در حال حاضر با ایران کار نمی کند و در صورت اطلاع ازایرانی بودن صاحب حساب، حساب را بلوکه می کند و لازم به ذکر است که بر خلاف کلیه حسابهای اینترنتی دیگر به هیچ عنوان افتتاح آن حتی با تغییر آی پی امکان پذیر نمی باشد لذا به شما توصیه می کنم برای استفاده از حسابهای الکترونیکی سراغ حسابهای دیگر مانند e-gold و  e-billion بروید که استفاده از آن آسان و اعتبار آن در سایتهای مختلف مشهود است.

بدون عنوان

 
من مخالفم.
من با خشونت به هر شکل و در هرسایز و هر زمان و مکان مخالفم.
با خشونت مرد با همسر مخالفم.
با خشونت زن با شوهر مخالفم!
با خشونت دولت با ملت مخالفم. 
با خشونت ملت با دولت مخالفم.
با خشونت ملت با ملت هم مخالفم.
با خشونت انسان با حیوان مخالفم.
گاهی با خشونت حیوان با حیوان هم مخالفم