از هر دری سخنی

مسائل اجتماعی

از هر دری سخنی

مسائل اجتماعی

تولدت مبارک

سودای عزیزم تولدت مبارک

امیدوارم به تمام آرزو هات برسی

و همیشه صورت قشنگت رو خندون ببینم

اینم کیک تولدت

البته من و مامان وسارا سهمممونو خوردیم

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سودا جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:01 ب.ظ

وای باباجونم قربونت برم .......خیلی ممنون....چقدر دلم براتون تنگ شده .باباجون خیلی خیلی دوستون دارم.از همین جا روی ماهتونو می بوسم

سودا دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:37 ب.ظ

تولد ...تولد ...تولدت مبارک...مبارک مبارک تولدت مبارک...بیا شمع هارو فوت کن که ۱۰۰ سال زنده باشی.....باباجونم ۱ خرداد سالروز تولدت رو تبریک می گم . باباجونم خدا انقدر منو دوست داشته که یه فرشته ای مثل شمارو به من داده.با اینکه پیشت نیستم ولی از همین جا دستای مهربونتو می بوسم . و از همه مهمتر مثل همیشه چشماتو می بوسم...باباجونم کادوی تولدت محفوظ انشاا.. که اومدم ایران می دمش.هر چند فکر نکنم این هدیه ارزش بزرگی و مهربونیتو داشته باشه....باباجونم دوست دارم قربانت سودا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد