از هر دری سخنی

مسائل اجتماعی

از هر دری سخنی

مسائل اجتماعی

چگونه یک عکس را در وبلاگ قرار دهیم ؟

تعدادی از دوستان در مورد نحوه قراردادن عکس در وبلاگو  خواسته بودن که امیداوارم بتونید استفاده کنید.  

   حالت اول : اگر عکس مورد نظر شما روی اینترنت و در یک سایت دیگر قرار دارد برای نشان دادن عکس مورد نظر کافی است روی عکس کلیک راست کرده و Copy را بزنید .حال وارد ادیتور سرویس وبلاگ خود شوید . دکمه عکس را در ادیتور کلیک کنید و در بخش آدرس  کلیک راست کرده و Paste  را بزنید .

     اگر عکس مورد نظر شما روی کامپیوتر شخصی شما قرار دارد ، باید ابتدا آن را بروی یک سایت اینترنتی منتقل کنید و سپس لینک عکس را در ادیتور سرویس وبلاگ وارد کنید. سایت های زیادی هستند که به شما فضای مورد نیاز برای نگه داری فایل هایتان را می دهند . پیشنهاد ما سایت www.Tinypic.com  است . وارد این سایت شوید .دو جعبه متن کوچک در وسط صفحه میبینید. جلوی جعبه متن کوچک بالایی کلمه Upload نوشته شده . Upload به معنی ریختن فایل ها روی یک سایت است که معکوس عمل دانلود می باشد . با زدن دکمه Browse عکس مورد نظر را از روی کامپیوتر خود انتخاب کنید . حال در جعبه متن زیرین که کنارش کلمه Tag نوشته شده چند کلمه که عکس را توصیف میکند بنویسید . این کلمات به سایت کمک میکند تا عکس ها راsearch  کند. در نهایت دکمه Host image را بزنید تا سایت ، فایل مورد نظر شما را به سرور خودش منتقل کند .

 

پس از آپلود عکس ، این سایت عکس را بصورت کوچک و در زیر همان صفحه به شما نشان میدهد و در کنار آن 4 نوع آدرس دهی به عکس را برایتان می نویسد . آخرین آدرس که جلوی آن کلمه Link نوشته شده است برای استفاده در وبلاگ لازم است . آن آدرس را کپی کنید و وارد ادیتور وبلاگ خود شود . دکمه عکس را در ادیتور کلیک کنید و در بخش آدرس ، لینکی را که از سایت Tinypic  گرفتید در اینجا paste کنید. حال عکس با موفقیت وارد وبلاگ شما خواهد شد.  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد