از هر دری سخنی

مسائل اجتماعی

از هر دری سخنی

مسائل اجتماعی

نحوه بازکردن حساب پی پال و روش وریفای کردن آن

حساب Paypal یک حساب الکترونیکی است که در اکثر کشورها خرید و فروش با آن امکان پذیر است و بسیاری از سایتهای کسب در آمد با آن کار می کنند. با توجه به سخت گیریهایی که از جانب مسئولین این حساب به کاربران ایرانی می شود باز کردن حساب بدون IP اختصاصی امکان پذیر نیست. البته اگه شما در کشورهای دیگه که مجاز Paypal باشند (که البته بیشتر کشورها هستند) فامیل یا آشنایی داشته باشید کار شما بسیار ساده خواهد بود. من در اینجا روش باز کردن ساده حساب پی پال رو به شما آموزش می دم.

۱. ابتدا به سایت www.paypal.com بروید و بر روی عبارت sign up کلیک کنید.

۲. سه نوع حساب وجود دارد که باید یکی رو انتخاب کنید.
اولی حساب شخصی٫ (Personal account) این نوع حساب بسیار امن است و پرداخت با آن در اسرع وقت امکان پذیر است. (برای کار ما هم مناسب است)
دومی حساب مقدم (Premier account) است که برای خرید از مراکز e-bay و سایر فروشگاههای اینترنتی مناسب است.
سومی حساب بیزنس (Business account) است. این نوع حساب هم برای کسب و کارهای تجاری و ویژه آنلاین مناسب است.

۳. بعد از انتخاب نوع حساب صفحه ای مانند زیر ظاهر خواهد شد که مانند سایر سایتهای ثبت نامی باید قسمتهای آن را پر کنید. 

 

 

 

 

 

 

 

۴. بعد از پر کردن فرم و زدن دگمه I agree به ایمیل خودتان رفته و ایمیلی که از طرف حساب Paypal به شما فرستاده شده را باز کرده و بر روی لینک فعالسازی کلیک کنید. سپس پسورد خودتان را وارد کنید. در ضمن به خاطر داشته باشید که پسورد شما باید ترکیبی از حروف و اعداد باشد. 

 

 

 

 

. در اینجا ثبت نام به اتمام می رسد و شما باید حساب خودتان را وریفای کنید. برای این کار به حساب خودتان رفته و در صفحه نمایش جزئیات حسابتان بر روی لینک Unverified کلیک کنید.وریفای کردن آخرین مرحله در باز کردن حساب Paypal می باشد و بسیار ساده و سریع انجام می شود به این ترتیب که بعد از اینکه شما حساب برای خودتان باز کردید به شما اختیاراتی داده می شود تا وضعیت حساب خودتان را مشاهده کنید. کاری که باید انجام دهید این است که به حساب خودتان بروید و بر روی عبارتی که می گوید حساب مرا بررسی کنید (verify my account) کلیک کنید. و پی پال راهنمایی هایی ارائه خواهد کرد که در قدم بعدی چه باید بکنید. پی پال دو بار مبلغی ناچیز به حساب بانکی شما ضمیمه خواهد کرد و از شما خواهد خواست که بررسی کنید دقیقا چه مقداری بوده٫ شما با بررسی رکوردهای ثبت شده بانکی حسابتان باید ببینید دقیقا چه مبلغی به حسابتان واریز شده٫ بعد از بررسی باید این عدد را در صفحه تحقیق Paypal یعنی query page وارد کنید و حساب شما به همین سادگی وریفای خواهد شد.اکنون شما یک عضو وریفای شده Paypal محسوب می شوید.
موفق باشید 

نظرات 1 + ارسال نظر
سحر وسودا جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:26 ب.ظ

zendegi,eshgh,behtarin o dost dashtanitarin fereshteye khoda,yedonasssst,ashghe nafasatam,ashghe vojudetam,bosidane cheshat behtarin enerjie ke behem mide....tavalodet vase ma zendegie dobarast,ashghetim babajunam:*
tak tak lahzaha be khatere nafas keshidanato labkhandato vojudet ... az khoda tashakor mikonim♥ ♥
tavalo0o0o0det mobarak
1389/3/1
heyf ke pishet nistim,babajunam yedo0o0o0ne basheeeeee,eshghe man basheeee:*:*:*
>:D<
babajun mese hamishe cheshmaye goleto az rahe dor miboosm.:*:*
babajunam ru ghalbet tag kardam esmamo:D:Ddoset daram.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد